Perth

3 december 2013 - Perth, Australië

Een laatste klein verhaaltje! Kan er nog niet mee stoppen!

Vandaag nog een tocht in Perth gemaakt, daarna met de boot over de River Swan naar Fremantle voor een rondleiding. We hadden gisteren alleen maar de gevangenis gedaan, maar nu ook de rest van een superleuk plaatsje gezien.

Morgenochtend nog even naar King's Park en dan naar de luchthaven.

Nog even dit voor Karin: De kangoeroes zijn niet ingezoemd. Ik was er zo dichtbij dat ik er een beetje bang van werd. Die ene keek me zo aan! Toen ik nog een stap wilde doen, waren ze vertrokken. En wat betreft dat trammetje in Pemberton, dat zat helemaal vol!

Nu moeten de koffers nog gepakt worden, maar dat is rap gedaan, want alles moet toch de was in!!!

Iedereen bedankt voor de reacties en tot in België.

1. Ward:
    3 december 2013
    Bedankt voor de reisverslagen en de foto's en een veilige terugreis!
  2. Yvonne:
    Hoi Els en Max,
    Ziet er idd. erg leuk uit dat stadje! Dat is ongelooflijk dat je zo dicht bij de kangoeroes kon komen, maar wel mooi.
    Nogmaals een goeie terugreis samen, en tot op de tennis dan maar zeker? Groetjes Yvonne
  3. Karin:
    Hoi Els&Max,
    Bedankt weer voor de update van jullie belevenissen! Kan me wel voorstellen dat je het eng vond zo dichtbij die grote beesten....wel een unieke foto geworden dus! Ik las trouwens net een stukje in de krant over een jonge zeearend, die een camera met een bewegingssensor van een boswachter had gegrepen, die opgezet stond bij de Margaret River, om beelden te krijgen van een zoetwaterkrokodil..........de camera verdween en men dacht dat deze in het water was gevallen. Na een week kwam er een telefoontje van een collega uit een ander natuurgebied 110 km verderop, dat hij de camera had gevonden. Je snapt wel dat er unieke beelden op bleken te staan! Wie weet zijn jullie wel gefilmd vanuit de lucht....;>))
    Heel erg bedankt voor jullie leuke reisverslag en nogmaals een goede terugreis gewenst! Groetjes van je zussie!
  4. Janty Smidt:
    9 december 2013
    Hallo Els en Max,

Waarschijnlijk al weer voet op belgische bodem gezet, heb alles in keer doorgekeken, ziet er geweldig uit, groet en tot morgen,

Janty